Kıvanç Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş.olarak, tüm paydaşlarımızla açık, şeffaf ve etkili bir iletişim kurmayı; şirketimizin sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda çevresel ve sosyal sorumluluklarımızı paylaşmayı amaçlıyoruz. Ayrıca, çalışanlarımızın ve diğer paydaşlarımızın şikayetlerini ve önerilerini etkin bir şekilde yöneterek, bu geri bildirimleri sürekli iyileştirme fırsatları olarak değerlendirmeyi hedefliyoruz. Bu politika, iletişim süreçlerimizi düzenleyerek, tüm paydaşlarımızla güven ve saygı temelli bir ilişki geliştirmeyi amaçlar.
Bu doğrultuda;
– Kıvanç Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. olarak, tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımızın görüşlerini rahatlıkla dile getirebilmeleri için fiziksel ve dijital dilek, şikâyet ve öneri kutuları sağlanmaktadır.
– Dilek, şikâyet ve öneriler, belirlenen kutulardan düzenli aralıklarla toplanır.
– Dilek, şikâyet ve öneri kutularından alınan tüm geri bildirimler ciddiyetle ele alınır.
– Şikayetler, dilekler ve öneriler ayrı ayrı incelenerek önceliklendirilir.
– İlgili birimler, geri bildirimin içeriğine göre gerekli aksiyonları alır ve çözüm bulunması için çalışmalar başlatılır.
– Geri bildirim süreci, şeffaflık ilkesine uygun şekilde ilgili kişilere geri bildirilir. Böylece, bu süreçler sürekli iyileştirilerek etkin bir geri dönüş sağlanır ve tüm paydaşlarımızın memnuniyeti arttırılır.
– Geri bildirimler, şirketimizin gelişimi için bir fırsat olarak görülür ve süreçler, sürekli iyileştirme ilkesiyle yeniden şekillendirilir. Düzenli aralıklarla geri bildirim yönetim süreci gözden geçirilir ve daha etkili hale getirilir.
Kıvanç Tekstil Sanayi ve Ticaret A.Ş. olarak, tedarikçilerimizin, çalışanlarımızın ve paydaşlarımızın dilek, şikâyet ve önerilerini dikkate alarak şeffaf ve etkili bir iletişim sürdüreceğimizi, her geri bildirimi değerli görerek sürekli gelişim ve iyileştirme yolunda adımlar atacağımızı taahhüt ediyor, bu yaklaşımımızın sürdürülebilirlik hedeflerimiz doğrultusunda uzun vadeli başarı ve toplumsal sorumluluğumuza katkı sağlayacağını hedeflemekteyiz.